Waliki Extreme Inflatable Water Slide

by Waliki
Today: $347.99
Out of stock

Club O Gold Members Earn

$17.40 | 5% Rewards*

Rewards

GOLD

$19.95/yr.

5% Rewards

Earn even faster

Free Shipping

Never pay extra*

Exclusive Rewards

Save big-- up to 40%

Exclusive Offers

Straight to your inbox

5% Dining Rewards

Get paid to go out tonight

ITEM# 13382769
    Notify me when it is back in stock!

    Enter your email address, we will notify you if it comes back in stock.

Love this item?

Save it to a list so you can find it anytime!


Oops,

something went wrong.

Please refresh the page and try again.


Details

ITEM#: 13382769

Create your own backyard water park with this Waliki extreme inflatable water slide. This inflatable water slide is made of heavy duty nylon and features a large pool for lounging and hours of fun on those long, hot afternoons.

This durable slide can support up to 250 pounds of wriggling, giggling kids so you can invite the whole neighborhood over for some slip-sliding adventures. This inflatable slide comes with an air blower, making it easy to set up right in your own backyard, and you can use this fun slide with a standard garden hose to create a never-ending flow of water down the slide.

  • Inflatable water slide with pool
  • Included air blower
  • Adult supervision required
  • Weight capacity: 250 pounds
  • Recommended for children ages 3 to 14 years
  • Material: Heavy duty nylon
  • Dimensions: 7 feet high x 14 feet long x 7 feet wide
  • Model: WS2

Specs

Dimensions See product description
Warranty 30 day Limited Manufacturer
Model Number WS2
Country of Origin China

Customer Reviews


5 Stars
3
4 Stars
0
3 Stars
1
2 Stars
3
1 Stars
1
Advertisement
Club O Rewards

Club O members earn Club O Rewards for writing reviews. Learn More

  • Most Helpful

  • Overstock Q/A section wrong
    Verified Purchase

    I bought this waterslide based solely on the answer from customer service that the actual waterslide is 7 feet tall, not the covering. This information is innacurate. I am 5'6" and i am taller than the actual sliding part of the waterslide. The netting above is about 7 feet tall. I also bought this because it is recommended for ages up to 14. This will barely entertain my 7 year old because it is so small. There's nothing wrong with the slide, my little kids will have fun on it, but i bought it hoping my older kids would enjoy it as well. Please change your answer Overstock!!

    Read More
  • GREAT SLIDE!!
    Verified Purchase

    I bought this waterslide for my grandchildren in North Carolina. It arrived quickly much to the delight of the kids as it was 95 degrees that day outside, but felt like 105! My daughter took it out of the box, plugged it in and let it rise. The kids were squealing with delight as it rose high - then she put the water on it and filled the pool. The kids played on the waterslide for 5 hours straight - my grandson was so happy with his new slide that he just kept thanking me and hugging me. Great purchase for the money! Again, thank you Overstock - you did it again!!! Another happy consumer!

    Read More
  • Most Recent

  • David
    Verified Purchase

    Great product! Granddaughter just loves it!!

    Read More
  • Love It
    Verified Purchase

    bought this for my sons 8th birthday he had 12 kids ranging in age from 2 to 10 and it was a big hit by all.

    Read More
  • Seam Rips
    Verified Purchase

    The base of the slide and the pool left side rips Exchanged the first one and the the second one did the same thing Handcrafted poorly

    Read More
  • Water Slide Did Not Even Last 30 Minutes
    Verified Purchase

    I ordered this slide since I had family on town. It arrived on a Friday evening and I set it up the following morning. It was clear that the slide was a return item since the box was visibly thrashed and some of the cardboard had peeled off from the tape being removed. There were also leaves and grass on the slide when I took it out. Nonetheless, it looked in good condition and I wanted badly to make it work. It came with no instructions but seemed pretty straight forward. Set-up was easy. However, at the top where the kids are suppose to sit down before sliding, there appeared to be a bubble expanding. I read other Q&A's on other sites and the maker said that was normal. But it wasn't. That bubble eventually popped after a few minutes and made the slide too soft to climb with ease. Also the little ledge right before you hit the pool that helps to break the fall became completely deflated and my 8yr old nephew landed straight down on his poor tailbone. I knew then that this was not going to work. I was hoping to get at least 2 summers out of it but my 8 and 9 yr old nephews didn't even get an hour of fun out of it. I just hope I am able to get a refund for this item without much of a hassle.

    Read More
  • So much fun
    Verified Purchase

    Perfect for 5 and 6 year olds. Slide is strong and durable.

    Read More

Questions & Answers

  • Q:

    "What is the weight limit for the slide?"

    • A:

      Thank you for contacting us cheerio65. The weight capacity is 250 pounds. Please let us know if you have any further questions.

  • Q:

    "Does the blower come with it?"

    • A:

      Yes, the blower would come with the item.

  • Q:

    "It has a 30 day manufacturer warranty. Does that mean if there is a problem, it needs to be returned to the manufacturer? The warranty is also limited. What does that mean?"

    • A:

      The 30 day Manufacturer warranty is by Waliki. If you would like, you are welcome to call them and get further information regarding what they consider limited. However, we do also accept returns up to 30 days after the date of delivery, so you are welcome to contact us if there are any issues.

  • Q:

    "Does a garden hose need to be hooked up while in use or just fill the pool part and it's ready?"

    • A:

      There is a video on another website and it looks like the water hose is hooked up above the canopy to keep the slide wet and help keep the pool full since water will splash out. So, it is probably more fun with it on.

    • A:

      Yes, the garden hose needs to be constantly hooked up while in use. That way the children will be able to slide better and have more fun.

    Read more Read less
  • Q:

    "Do you have to have a garden hooked to this when it's in use or just fill with water and it's done?"

    • A:

      It needs to be connected to a garden hose for use.

  • Q:

    "The dimensions stated are 7' high. Is that the height of the slide or the round canopy at the top? Thanks for any info you can provide!"

    • A:

      We are very sorry for the delay. The slide is seven feet high.

    • A:

      7' high from floor to top of round canopy.

    Read more Read less

Shopping Tips & Inspiration

Shipping & Returns

Contact Information
Shipping Information:

Our standard shipping method is ground shipping. We also offer expedited shipping for most items. Your final shipping cost and estimated delivery timeframe will be available at checkout.
Standard shipping details
Expedited shipping details

Standard Return Policy:

Items must be returned in new or unused condition and contain all original materials included with the shipment. More Details

FINAL SALE EXCLUSION: Items marked as FINAL SALE are not returnable unless the problem you experience is the result of our error.

For your protection, all orders are screened for security purposes. If your order is selected for review, our Loss Prevention Team may contact you by phone or email. There may be a two business day delay to process your order.

** Most Oversize orders are delivered within 1-4 weeks. Some orders may take 6 weeks to be delivered.

Advertisement